The Karate Kid
When his mother's career results in a move to China, 12-year-old Dre Parker (Jaden Smith) finds that he is a stranger in a strange land. Though he knows a little karate, his fighting skills are no match for Cheng, the school bully. Dre finds a friend in Mr. Han (Jackie Chan), a maintenance man who is also a martial-arts master. Mr. Han teaches Dre all about kung fu in the hope that Dre will be able to face down Cheng and perhaps win the heart of a pretty classmate named Mei Ying.