The Lake
A gigantic and bloodthirsty monster emerges from a lake after its egg is stolen and unleashes its fury on a town’s inhabitants, leaving a trail of destruction and death in its wake. The town of Bueng Kan, now cut off from the outside world, must mobilize its officials and citizens, as well as a group of scientists that are in town conducting research, to catch this predator before it's too late.