The Pretty One
Laurel and Audrey are identical twins (played by Zoe Kazan). Audrey has moved to the city and built a life, while Laurel never left home, and takes care of their widower father. After a terrible car accident, Audrey dies and Laurel decides to assume her identity and take over her sister's life, including her job, her friendships, and even her tenant, a down-to-earth charmer (Jake Johnson). Eventually, Laurel must come to terms with who she really is.