Tombiruo
According to legends and myths, Tombiruo is a magical creature who controls the forest and is feared by the humans. But in truth, Tombiruo is a rebellious man who doesn't look human and is burdened with uncontrollable magical power. His power is so strong that he has to cover his face with a mask in order to hide his troubles and loneliness. When his father is killed during the construction of a dam, Tombiruo swears to avenge his father by looking for those responsible for his death.