Torn Hearts
Blumhouse Television and EPIX present the cautionary tale of a rise to stardom set in the iconic Nashville Country Music scene. Two friends, rising artists on the brink of a big break, will do just about anything to realize their dream – including a pilgrimage to the legendary and reclusive Harper Dutch's (Golden Globe winner Katey Sagal) mansion in the hopes she’ll record a song with them. While their life-long idol seems intent to help, the visit devolves into a twisted series of mental and physical torment as the pair discover Harper - and each other - may have other motives. With no other choice and desperate to record a song, the duo must go to dangerous lengths to prove their dedication to their dream of becoming Nashville's next country music stars.