Trapped
When Will (Stuart Townsend) and Karen (Charlize Theron) Jennings are held hostage and their daughter is abducted, a relentless plan is set in motion that will challenge everything they took for granted. Joe (Kevin Bacon) and Cheryl (Courtney Love) Hickey, along with their cousin Marvin (Pruitt Taylor Vince), have orchestrated the foolproof plan to extort money from wealthy families. As the plan escalates and unravels, Will and Karen are pushed to the limit to get their daughter back alive.