The Jane Austen Book Club
Six months. Six novels. Six members. The Jane Austen Book Club takes reading the classics to new heights of passion in this romantic comedy featuring an all-star cast. When five women and one man get together to discuss the English writer's beloved novels, they realize the heartaches of Emma, Mr. Darcy and the Bennet sisters are not so different from their own. Finding comfort, wit and wisdom from the pages and each other, they discover that, in matters of love, all they need to ask is: What would Jane do?