Zoom: Academy for Superheroes
Capt. Zoom, or Jack (Tim Allen), as he is now known, has long since given up his career of fighting evil and protecting the defenseless. The former superhero gets back into the game when he takes a job at a private academy, where he must whip into shape a ragtag group of heroes-in-training.