Battle of Culiacán: Heirs of the Cartel
Chronicling the attempted arrest of notorious drug lord Ovidio Guzmán, son of "El Chapo," and the tragic violence that ensued.
Black Thursday
As the Mexican Army attempts to arrest the notorious drug boss Ovidio Guzmán, the Sinaloa Cartel attacks the city of Culiacán to force his release.
The DEA is trying to find evidence that links the Guzmán family to one of the largest fentanyl distribution operations; the Chapitos face powerful rivals.