Alternative Therapy
In this Argentine dramedy, Selva is an eccentric relationship counselor who has made a name for herself with her unorthodox sessions. But Selva’s career hits a roadblock when she takes on Elías and Malena, a young couple who are seeking guidance on how to separate. Stumped by this unexplored territory, Selva is forced to venture outside of her already unconventional methods to help Elías and Malena – leading her to cross patient-doctor boundaries and insert not only her mind, but also her body into their lives.
The Perfect Couple
Relationship counselor Selva Pérez Salerno, a popular television love guru, suffers a professional setback that damages her career; still in shock, a young couple approaches Selva with an unusual request.
Marcelo Football
Malena and Elías attend their first session with Selva, and explain their relationship history and why they can't simply end their relationship despite the pain it began to cause them.
Selva oversteps her professional boundaries when she goes to visit Elías and Malena in the showroom; following Selva's advice, the couple decide to redecorate the place with controversial results.
Elias and Malena once again fail to meet the weekly therapy goal that Selva set for them, and with patience wearing thin, Selva employs even more drastic measures in order to get the desired results.
Unexpected news forces Selva to return to her hometown, where she struggles to deal with her parents, family, fame and the rumors circling from a place she loves and loathes with equal passion.
Selva returns to work with renewed energy and establishes new therapy goals for Elias and Malena that end up revealing more than she could have imagined, potentially leading the couple to destruction.