Botched Bariatrics
Follow the journey of patients whose worlds have been turned upside down after a failed bariatric surgery and the work of the doctors who help them get their lives back.
Sean's nightmare keeps coming true, he can't stop pooping himself on stage; tired of dealing with explosive bowels, Sean asks Dr. Hodges for help; Latoya wants to spend time with her kids again which means the 10 pound mass between her legs needs to go.
Holy Moly
Alice Jean's botched lap band removal left her with six belly buttons that form a golf course on her stomach; Simone seeks help for her uncontrollable vomiting.
After a botched lap band surgery, Christina has been blending her meals for over a decade; Dr. Caplin assists a patient whose tummy tuck has left her with a butt crack for a stomach.