Builder Brothers Dream Factory
The crew turn a pile of boxes into a pretend medieval castle, but when Biff and Tiff lay siege, Moose and Fluffles wind up in peril from a modern-day dragon.
The Dream Factory and their Twin-Bots save the robotics competition when Biff and Tiff's robots go wild.
Drew's dance partner is unable to perform at the school talent show; the crew equips Jonathan with programmed dancing shoes to act as a replacement; but when the shoes go haywire, the team tries to stop Jonathan.