Calling All T.O.T.S.
T.O.T.S. Junior Fliers, Pip and Freddy love nothing more than delivering cute baby animals to their forever families – but what happens after they deliver them? Pip and Freddy call up some of their favorite babies to see how they’ve been and sing a special song just for them!
Mia The Kitten
The Rock-A-Tot-Tots sing a song for Mia about how much they love that she always lends a helping paw.
Wyatt The Whale
The Rock-A-Tot-Tots sing a song about how much they love the very biggest baby in the whole wide world, Wyatt the whale!
The Rock-A-Tot-Tots sing a song about how much fun it is to be a piggy like Pearl.
The Rock-A-Tot-Tots sing a song about how adorably precious Precious the panda is.
The Rock-A-Tot-Tots sing a swingin’ song about jamming in the jungle with Marty the monkey.
The Rock-A-Tot-Tots sing a hip hoppin’ song about jumping to the beat with Blondy the bunny.