Candy Land
On the Go
With no mode of transportation in Candy Land, host Kristin Chenoweth challenges the remaining teams to build an inventive way for the locals to get around; judges Nacho Aguirre and Aarti Sequeira.
Host Kristin Chenoweth challenges the remaining teams to create and depict the signature sport that makes their part of "Candy Land" unique; Judges Nacho Aguirre and Aarti Sequeira decide which teams move forward in the competition.
King Kandy and the Candy Council have generously approved upgrades for the town squares of each area of Candy Land, so host Kristin Chenoweth challenges the remaining teams to create structures and decorations for their town squares.