Catch Me at the Ballpark!
Ruriko the Beer Vendor Girl/ Welcome, Regular/ Candy and Tears
Wage slave Murata comes to the ballpark to relax, until a new beer vendor girl catches his eye.
A foreign player seeks motivation; a mascot helps the other staff; Ruriko and Murata encourage each other.
Nagisa the announcer struggles with her usual bit, and Detective Ruriko tries to crack a case.
Sara deals with unexpected customers, the vendors clean out the back room and an all-star game goes wild.