Creature Commandos
The Tourmaline Necklace
As Ilana continues her pursuit of Flag, The Bride shows Nina where she was created and relives Frankenstein's rocky attempts to woo her.
When the Creature Commandos arrive at the manor to save the Bride and Nina, GI Robot relives his glory days in the war and beyond and finally gets his wish.
A new friend nurses Frankenstein to health; Flag and Frankenstein team up to disprove Circe's visions about the Princess.
As Dr. Phosphorus emerges from his own research, the Creature Commandos face imminent peril.