Daughters of the Cult
The history of the polygamous Ervil LeBaron cult told through the eyes of the people who were there.
Blood Atonement
Young sisters Anna and Celia LeBaron endure a chaotic childhood; their father Ervil LeBaron, a polygamist cult leader, calls himself the "Prophet of God"; Ervil's deadly rise to power begins as he orders executions of rivals who stand in his way.
The Mormon Manson
Two young wives chosen by Ervil are allegedly sent to kill a man considered a polygamist rival; the law closes in on the hit woman, but the deadly prophet escapes.