Death and Other Details
Imogene Scott finds herself in the wrong place at the wrong time and becomes the prime suspect in a locked-room murder mystery; to prove her innocence, she must partner with a man she despises, Rufus Cotesworth, the world's greatest detective.
Rare
An impossible, locked-room murder on a luxury ocean liner; the only viable suspect is Imogene Scott; to prove her innocence and find the real killer, she has to work with the man she hates most: Rufus Cotesworth.
Sordid
Imogene must choose a side between the people who raised her or the man she hates most, who promises to get her the truth; when Rufus interrogates each suspect, he discovers that they're all lying about something, but only one of them is the killer.
Interpol seizes control of the investigation; Rufus and Imogene investigate the Colliers in secret.
As the manhunt for Jules intensifies, Imogene uncovers his criminal past and finds a new witness.
Imogene is betrayed by someone close to her as more victims fall prey to Viktor Sams.