Doc welcomes Bella Bunnynose, a toy doctor intern.
Intern at the Clinic
Doc welcomes Bella Bunnynose, an adorable plush bunny who dreams of being a toy doctor just like Doc. Bella joins the toys in the clinic and learns from Doc as her intern.
Doc shows Bella how to use all of her toy doctor tools, including a stethoscope, otoscope, and a thermometer.
Stuffy is nervous to have his check-up with a new doctor. Bella learns to make sure her patient feels safe and comfortable, and successfully gives Stuffy a check-up.
When Squeakers gets a tear and loses his squeak, Doc and Bella rush him to the clinic for an emergency procedure. Bella keeps her patient safe and calm and earns her “Keep ‘Em Calm” badge.