Down Home Fab
Ranch Glam
Chelsea and Cole DeBoer take on a couple's chopped-up ranch house and look to transform it into a bold statement that celebrates rustic elements and a glamorous open concept.
Chelsea and Cole take on a local real estate agent who could help make or break their design business; they look to turn their traditional living areas into an open concept dream kitchen while ditching their dining room for a new mudroom and pantry.
Chelsea and Cole take on a duo of tall dentists who aren't afraid to go bold; they push the boundaries with a modern-industrial kitchen and living room and a hotel-inspired bedroom with a daring open bathroom and double shower.
Chelsea and Cole mix business and friendship as they renovate their friend's 1920s bungalow; Chelsea knows the couple's maximalist and whimsical style, so she pushes her design to the limit with a pink fireplace and black velvet skull wallpaper.