Fractale
In the 23rd century, Clain lives on an island with doppels - holograms that replace his parents and friends. His life takes a chaotic turn when a curious girl appears from a pendant left behind by a shrine maiden on the run.
A glitch in the Granites' getaway ship has them stumped - but Clain uses his hacking skills to reveal a mischievous doppel that can't resist a game of hide-and-seek!