Ghosts of Shepherdstown
Welcome to America's Most Haunted Town
The paranormal team takes on their first case, investigating a report about a civil war soldier haunting an employee at the local bakery and unearthing a shocking secret.
Do You Know You're Dead
A college student experiences run-ins with the ghost of a young girl in her dorm.
After the sighting of a headless woman at one of the oldest homes in Shepherdstown, the experts investigate.