Hacks
A dark mentorship forms between Deborah Vance, a legendary Las Vegas comic, and an entitled, outcast 25-year-old comedy writer.
There Is No Line
An entitled young writer and a waning comedy legend must put aside their differences to save their careers.
PRIMM
Deborah reluctantly starts working with Ava, testing their compatibility with an unconventional road trip.
The tough task of archiving material from Deborah's entire career; Ava gains valuable insight into her employer.
At DJ's jewelry expo, Ava comes to better understand Deborah and DJ's complicated mother-daughter relationship. Deborah receives an unexpected piece of ammunition against Marty.
While Deborah recovers from surgery, she and Ava have a unique bonding experience when Deborah dispels a major misperception about her past.