Welcome to East High's first-ever production of "High School Musical: The Musical," where a new era of high school kids and their new drama teacher attempt to remake history on stage, nearly 15 years after the Disney Original Movie was filmed there. You'll make history, too, as you follow the lyric captions on your screen and sing along in each episode.