Innocent Defendant
In a hunt for answers, Jung-woo gets creative with the investigation on Min-ho and deals with a new reality, as well as an ally from his past.
Jung-woo has a break in the case; Min-ho makes a bold sacrifice; Seo Eun-hye goes to work; Jung-woo stages a rebellion.
A prison reunion alters Park Jeong-u's need for the truth; Seo Eun-hye questions Kang Jun-hyeok's intentions; Cha Min-ho must face and surmount with his fears.
Yun Tae-su's revelation redefines the case; Park Jeong-u struggles to unpack memories; Seo Eun-hye presents a piece of evidence.