Intelligence
NSA liaison Jerry joins a team of cybersecurity experts at GCHQ, including overeager systems analyst Joseph, amid a squad of misfit nerds; Christine is less than thrilled with the ensuing shake-up and questions the impetus of Jerry's assignment.
The team is forced to retake their aptitude tests after Joseph accidentally deletes the departmental personnel files; Jerry pivots and makes a deal with Joseph to avoid a polygraph, while Christine accidentally reveals she has a workplace crush.
Jerry suggests the person behind a cyberattack should join the team at GCHQ; Joseph is jealous of Jerry's hip new friend and tries to change his image to win back his affection.
Jerry reveals a disturbing truth about sleeping with a coworker and Joseph is crushed; facing a potential career setback, Christine attempts to soften her style.
Jerry contends with a loyal friend's betrayal; when an FBI agent shows up at GCHQ with an extradition order for Jerry, the squad stages a wedding to protect him.