Ironheart
Genius teenage inventor Riri Williams creates the most advanced suit of armor since Iron Man.
Will the Real Natalie Please Stand Up?
Riri's new AI is an uncanny manifestation of her dead best friend Natalie; this dredges up painful memories ahead of her first heist with Parker and his crew.
When Parker suspects Riri of wrongdoing, she knows she has to figure out the source of his powers.
Parker's crew turns on Riri, pulling no punches as they try to take her out; she needs to level up; Riri turns to people she can trust to help her create a suit unlike anything she's ever attempted, but at what cost?
Riri is outfitted in perhaps the most powerful suit she has ever created, but even she is not sure it is enough to overcome Parker and The Hood.