Just Roll With It
“Just Roll With It" blends improv comedy with a scripted family sitcom that gives the audience the power to pick what happens next in key scenes throughout the show! Through it all, the Bennett-Blatts, and the actors who play them, take whatever life (and the studio audience) throws at them…and they “Just Roll With It!”
Career Day Catastrophe
When Blair chooses Byron over Rachel for Career Day, tensions in the family rise. Owen tries to play peacemaker and encourages Rachel to tell Blair how she feels.
The Birthday War
Owen doesn't have the heart to tell his dad that he has outgrown an embarrassing birthday tradition; Blair learns that Owen is now friends with her ex-best friend Ruth.
When Blair gets into trouble at school, Rachel puts Byron and his radio sidekick "The Gator" in charge of Blair's punishment while Rachel becomes the fun parent with Owen.
When Blair is uninterested in attending an award ceremony honoring Rachel for her service to veterans, Rachel confronts Blair and learns the root of her behavior.
Owen and Blair convince Byron and Rachel to let them stay home alone for the first time without a babysitter, freeing the parents to go on their first date since the wedding.
When Owen and Blair compete against each other in a karate tournament, Byron and Rachel face the awkward situation of supporting both kids without choosing sides in their new family dynamic.