Kakuriyo: Bed & Breakfast for Spirits
I'm Marrying into an Inn for Spirits.
On her way to school, Aoi, who can see ayakashi, encounters an ayakashi she's never seen and is abducted to Tenjin-ya, an inn in the hidden realm. There, she learns that her grandfather promised that she'd marry the master innkeeper to pay off his debt.
I've Found a Job at the Inn for Spirits.
Ginji, the young master of Tenjin-ya, suggested that Aoi open up an eatery. But before she has a chance to even think about it, she gets dragged into a commotion caused by the tengu guests. Will she ever be able to find a job at Tenjin-ya?
The ayakashi world is ruled by eight great yokai called the Hachiyo. After Aoi succeeded in offering hospitality to Matsuba, one of the Hachiyo, the master innkeeper takes her out to the capital of the hidden realm as a reward for her achievement.
After they come back to Tenjin-ya, the snow woman O-Ryo collapses from fever and Aoi ends up looking after her with her cooking. Then, a fight breaks out between Suzuran, who wants to go to the apparent realm, and Akatsuki, who is against her going.
After having a big fight with his younger sister, Akatsuki stays in the form of a spider and does not even eat the food Aoi cooked. Thinking that it'd be too sad if they went their separate ways without reconciling, Aoi decides to do something about it.
The day has finally come for Aoi's eatery to open. With the name Moonflower from Matsuba, she opens it in great spirits; however, things don't seem to go so well at this unluckiest place in the northeast area.