Killing County
A deadly hotel shooting makes the Ramirez family question everything they know about their town; desperate to find out what really happened to their loved one, they soon learn they are not alone in their tragedy and fight for the truth.
In Bakersfield, two suspects died in an early morning shootout; in an unexpected twist for the Ramirez family, text messages reveal what their loved one was doing the night he was shot.
The Ramirez family finds out what actually happened the night Jorge Jr. was killed; those who have also lost loved ones band together to fight for healing in their community.