La Grande Maison Tokyo
Charismatic Japanese chef Natsuki Obana's 2-star restaurant in Paris is forced to close. Amid his despair, he meets a female chef and is encouraged to start anew. Can a middle-aged man recover the verve of youth necessary to achieve a lifelong dream?
While in Paris to interview for a job at a restaurant, Rinko Hayami meets former top chef Natsuki Obana, who suggests they open an eatery together.
In need of funding to open the restaurant, Rinko and the others hope to use Obana's high-profile former colleague to attract investors.
Rinko and the others enter a wild game cooking competition, but another restaurant buys out all the best meat; they ask a legendary hunter for help.
After a magazine editor says she will come to the restaurant's pre-opening, Obana decides to change the dessert and approaches a skilled pastry chef.
An article about Obana's past causes trouble for the newly opened restaurant; hoping to bounce back, Obana suggests running a stall at a food fair.
In a bid to get their eatery listed in a ranking of the top 50 restaurants, Obana and his team take on the challenge of creating a new fish dish.