As tensions between Zhongyu and her estranged family rise, Zhongling is forced to explain the lingering effects of her younger sister's traumatic childhood.
After escaping her kidnappers, Zhongyu apologizes to her family and receives a business task from her father.
The sisters start working at the department store and find new ways to sell inventory much to the annoyance of long-time employees.
Zhongling's new perfume sparks interest in Shanghai; a sudden death jeopardizes her business and future.