Little Angel
Welcome to Little Angel
Get ready to sing, play and learn with Baby John and the Little Angel family! Join Baby John as he explores the world, learning valuable lessons and making nice friends, all while having tons of fun!
It's time for a dance party! Join Baby John and the rest of the Little Angel family as they dance along to catchy songs. Get ready to move!
Let's use our Imagination! The Little Angel kids dress up as all kinds of people, from fireman, policeman, even astronauts! Join them on their make believe adventures!
Baby John's going to the doctor and he's very nervous; Teddy, however, is ready to make everything better, starting with a good old checkup with baby that includes listening to baby's heartbeat, checking his ears and weighing him.