Lizzie McGuire
Lizzie McGuire has great friends, a great family, and even great foes. Get inside her head and find out what Lizzie's really thinking courtesy of her funny animated alter ego.
When Lizzie (Hilary Duff) cannot go to the year's hottest party, her friend Miranda threatens to go without her.