Making of: The Last of Us
An all-access documentary detailing the daunting behind-the-scenes efforts that went into the production of the hit series The Last of Us.
Where does Ellie go from here? Bella Ramsey and the series creators reveal the path forward.
Ellie and Dina make it to Seattle – find out how the show brought the new setting to life.
Get details on how Ellie’s journey for vengeance required big action scenes and more.