Marvel's Cloak & Dagger
Tandy Bowen and Tyrone Johnson come from starkly different backgrounds, each growing up with a secret they never dared share with another soul. Tandy Bowen watched as her family was destroyed by a disastrous storm that uprooted her life, and when everything he held close was taken away, life taught Tyrone to be afraid.
First Light
Two teenagers from very different backgrounds find themselves burdened and awakened to newly acquired superpowers which are mysteriously linked to each other.
Suicide Sprints
Tandy and Tyrone try to grasp what has happened to them with their newfound powers, while Tandy's past catches up with her and Tyrone becomes consumed with revenge; Detective Brigid O'Reilly works an interesting case that has ties to Tandy.
Tandy goes on the run as Detective O'Reilly closes in on her; desperate for answers, Tyrone turns to Evita and her Auntie Clarisse, a Voodoo priestess, for help.
Tandy and Tyrone come face to face, and take the opportunity to finally confide in the one person who may truly understand what they are going through; Otis reveals a secret side of himself.
Tandy tests out her power to get answers about the Roxxon cover-up; Tyrone focuses on being a normal teenager as the basketball state finals approach; Detective O'Reilly looks into the city's drug problems.
Tyrone heads down a dangerous path to get closer to Detective Connors, as Tandy pretends to be a Roxxon intern in an attempt to get answers; Detective O'Reilly gets closer to Detective Connors; Evita's Aunt Clarisse worries about Tyrone's future.