Me Hereafter
First She Stole My Baby
When a 22-year-old, eight-month pregnant woman goes missing near her apartment, her panicked family learns the shocking details of her last moments.
After Kira Steger doesn't arrive at work during a historic blizzard, her family fears the worst and a search for her body is a race against the clock.
When a funeral director and his intern are found dead in 2002, police follow clues to their killer, and it is the last person they ever suspected.