Mickey's Spooky Stories
Daisy's Scary Fairy Tale
When Witch Mabel puts Prince Donald under a sleeping curse, it's up to Princess Daisy to save him; she tries to cast the right magic spell before it's too late.
Donald and Mickey find the perfect way to summon more Halloween candy; when their spells go wrong, all their candy disappears.
No one wants to trick-or-treat at Minnie Spider's creepy-crawly house; when Werewolf Pete begins scaring everyone in the neighborhood, only Minnie can stop him.
Mickey's desperate search for a Halloween costume leads him to a happy-haunted hotel, but the friendly ghost host might be secretly housing a real monster.