Necaxa
Eva Longoria enlists Rob Mac and Ryan Reynolds to help reignite the soul of one of Mexico’s most storied football clubs, Club Necaxa; players, fans and even skeptics join the emotional journey as “Los Rayos” hope to one day rise again.
Welcome to Necaxa
Club Necaxa fights to reclaim greatness, wins the hearts of Aguascalientes and proves that their greatest days are ahead.
Anxiety
After a tide-turning injury threatens the season, Eva Longoria struggles to rebuild Club Necaxa's fractured fanbase; sports Director José Pepe Hanan and Coach Fentanes guide "Los Rayos" through the Leagues Cup.
As Eva Longoria and Club Necaxa reel from Alexis Peña's injury, the team makes a bold move by bringing on Emilio "Pelon" Lara; a devoted fan's story of sacrifice reveals the deeper meaning of loyalty; a fiery match turns explosive.
The town honors its departed during Día de los Muertos, while "Los Rayos" struggle to keep their spirit alive after a string of painful defeats; Eva Longoria and the ownership group confront a gut-wrenching decision.
With Club Necaxa at its breaking point, new Head Coach Nicolas Larcamón arrives with a radical vision to reshape the team; "Los Rayos" must now come together like never before or risk falling apart for good.
A heart-stopping injury to Diber "Cambi" Cambindo halts Necaxa's momentum, forcing Coach Larcamón to lead through chaos, doubt and the weight of expectation.