Nothing
Manuel has been living with a woman who takes care of everything for him for decades until an exceptional event forces him to change his routine and hire Antonia, an inexperienced young woman from Paraguay, to help him with household tasks.
To Be in the Oven
Manuel faces financial and work pressures that have plunged him into a creative crisis; in the midst of this chaos, a sudden change in his domestic life forces him to confront a painful reality that will change his life forever.
To Row in Milk Caramel
Devastated by Celsa's passing, and motivated by the fear of being alone, Manuel tries to rekindle a past romance.
Antonia becomes increasingly established in her role and Manuel begins to see an undeniable improvement in her performance as his new employee; Manuel's close relationship with Antonia generates a certain amount of friction within his social circle.