Paradise Kitchen Bali
Lauren takes viewers on a culinary journey through Bali and explores the island's vibrant culture, its rich traditions and its cuisine.
Jackfruit Reigns Supreme
In Bali's lush landscapes, Lauren explores the tropical origin of jackfruit, partnering with a Balinese chef to unveil age-old recipes and techniques showcasing how this versatile fruit reigns supreme in traditional and modern dishes.
Coconut Chronicles
Exploring the boundless potential of coconuts with Lauren as she reinvents a calamari dish using coconut flesh.
Indulging in the versatile world of bananas as Lauren skillfully crafts recipes from banana flour sourdough bread to twist-infused pancakes offering a tantalizing experience that showcases the endless possibilities of this humble fruit.