Protocol: Rain
Shun Tokinoya works at the FOX ONE e-sports cafe after giving up on gaming. Upon hearing the cafe is in debt, he puts his qualms aside and assembles a team to compete in the Xaxxerion Championship. Watch Shun and his friends band together in epic battles!