A diverse group of recruits arrives at the FBI Quantico Base for training. They are the best, the brightest and the most vetted, so it seems impossible that one of them may be the mastermind behind the biggest attack on New York City since 9/11.
A hostage rescue-training exercise makes Alex question whether she should leave Quantico; Alex finds a clue that puts the innocence of one of her closest classmates into question.
The NATs practice surveillance with Miranda and her troubled son; Shelby tries to keep Caleb at arm's length, while Raina allows Simon closer; Alex gets help when she tries to hack an FBI computer.