Queenie
After a messy breakup with her long-term boyfriend, Queenie seeks comfort in all the wrong places and begins to realize she has to face the past head-on before she can rebuild.
The Prodigal Granddaughter Returns
Queenie is left shell-shocked when her long-term boyfriend Tom tells her they need a break.
Clean Break
Queenie puts on a brave face as she moves into her new house share, but when realization dawns that Tom isn't coming back any time soon, Queenie takes steps to numb her loneliness.
Queenie is in peak fun mode, using men to distract from her heartbreak, but as fun stops being so fun, Queenie's demons begin to catch up with her.
A long line of rejection and betrayal brings Queenie to a breaking point as the past catches up with her.
Queenie goes to therapy, and we learn about the true extent of her childhood trauma.