Nisan, an unhappy, lost woman trapped in the hustle of city life, discovers a shady cult in her search for her friend who disappeared; despite all her doubts, Nisan can't turn a blind eye to the cult's promises and follows a mysterious man, Tufan.
Nisan wakes up in a heavenly new world after her night with Tufan; when a jealous Azra tries to use the surprise guest that visits the island to get rid of Nisan, things get out of hand.