Nathaniel Fisher, patriarch of a family that owns a Los Angeles mortuary, is killed when a bus hits a hearse, leaving his family to run the business.
The Will
Nate tries to help David run the business, which only creates more tension between them; unpleasant surprises are revealed at the reading of the will.
Keith has a problem with David's wish to become a deacon; Nate has dinner with Brenda's parents and meets her brother Billy.