Snowball Earth
Yukio is destroyed in battle and Tetsuo survives in an escape pod; after eight years in cold sleep, the escape pod finally lands back on Earth; when Tetsuo emerges he finds a world in ruins, entirely frozen beneath a blanket of ice and snow.
THE SAVIOR WHO COULD NOT BRING SALVATION
In 2025 AD, after a sudden invasion of intergalactic kaiju, a painfully shy boy, Tetsuo Yabusame, saves the autonomous bomb Yukio and becomes an unlikely defender of Earth.
ENCOUNTERS
In search of life in frozen ruins, Tetsuo encounters human survivors that he's been searching for.
Tetsuo and Yukio are crossing the snowy plains to reach the Mishima Mall, where Ao and the others live.
Driven by jealousy, a former member of E-RDE commands a merciless attack on Tetsuo and the others!