Spartans: A True Story
Based on the true story of "Coco" Oderigo. After seeing with his own eyes the violent reality of prisons in Argentina, an upper-class lawyer and former rugby player decides to train a group of prisoners and ends up founding the Spartans, the country's first rugby team in a prison. But not everything is so simple. On his path to turn a group of convicts and outcasts into a sports team with possibilities of reintegration into society, Coco must face the prejudice of his own people, the obstacles of the prison system and his players’ personal issues.