SuperKitties
SuperKitties tells the story of four fierce and furry superhero kittens who are on a mission to make Kittydale a more caring and "pawesome" place.
The Great Yarn Caper; Get the Boot
The SuperKitties must figure out why someone is stealing all the yarn in Kittydale; Lab Rat invents a giant boot to smush all the flowers at the Kittydale Flower Festival.
Fireworks Fright; Cheese Trees
Mr. Puppypaws steals all of Kittydale's fireworks; the SuperKitties have to stop Lab Rat from turning Kittydale into cheese.
Zsa-Zsa takes away the Singing Squirrels' voices before their big concert; the SuperKitties have to stop Cat Burglar after he takes a gold statue from the Kittydale Museum.
SuperKitty superfan Pickles helps the team save the day; the SuperKitties stop Zsa-Zsa from turning the Kittydale water tower into her own giant bubble bath.
The SuperKitties stop Lab Rat after she kicks all the groundhogs out of their special space; on Kittydale Day, Zsa-Zsa uses a spray to make everyone in Kittydale act like birds.
Zsa-Zsa steals all the blueberries at the blueberry festival for her special cream; it's Bitsy's first snow day, and the team must stop Lab Rat from zapping away all the snow.