Tangled: Short Cuts
Rapunzel realizes there is much she needs to learn about the world before she can be a princess.
Check Mate
While Maximus is on guard duty, Pascal goes to great lengths to convince him to play a game of chess.
Attila, the Pub Thug baker, explains the story of how he conceived his signature baked good.
Old Lady Crowley is the grumpiest person in Corona, but that doesn't stop Rapunzel from trying to make her smile.